Известие

Collapse
No announcement yet.

изгорял елемент на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изгорял елемент на таблото

    Здравейте, колеги!
    Преди време си бях закупил инструмент панел с уреди за показанията на температура и налягане на маслото. С времето обаче, започна да се носи миризма на изгорял кабел. Поради това реших да разглобя таблото и на прима-виста, установих, че има изгорял резистор.
    Въпроса ми е, знае ли някой каква е стойността на този резистор от приложената снимка?

    Благодаря, предварително на отзовалите се!
    Attached Files
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    Не знам колега,но ако не си намериш кажи точно откъде го изкара ( за кое служи) и щиподаря един,че имам 2 табла такива разглобени о времето когато имах ядове с километража
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
      Здравейте, колеги!
      Преди време си бях закупил инструмент панел с уреди за показанията на температура и налягане на маслото. С времето обаче, започна да се носи миризма на изгорял кабел. Поради това реших да разглобя таблото и на прима-виста, установих, че има изгорял резистор.
      Въпроса ми е, знае ли някой каква е стойността на този резистор от приложената снимка?

      Благодаря, предварително на отзовалите се!
      Подарявам ти цяло табло ако искаш да си вадиш съпротивления каквито ти трябват пък като се видим с Васко ще почерпите по една кока-кола
      Last edited by Tedo; d.m.y г., 00:48.
      Video meliora proboque deteriora sequor.

      Comment


      • #4
        Благодаря Ви, момчета за отзивчивостта!
        Сега, като имам предложение от две места, не знам към кого да се обърна, така че да не обидя другия.
        Може би, щом Тедо има по-голям шанс да се отбие към Кърджали, нека той да ми изпрати таблото, пък аз обещавам да го черпя, когато намине към нашенско!

        Благодаря, още веднъж и на двама ви!

        Поздрави!
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          Колега ,не каза стана ли платката, или по-точно смени ли я вече
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Здравей, колега!
            Виноват!!! Признавам си без бой.
            В събота смених платката и по нея всичко изглежда ОК, но се появи друг проблем, който вече не знам от какво е.
            При подаване на контакт уреда за налягане на маслото заковава в средата и не помръдва, независимо от оборотите на двигателя, а уреда за температура на маслото седи на 100гр по Целзий, независимо от реалната температура. Всички др уреди по таблото работят.
            А иначе цялата гимнастика с това табло - което не е моето оригинално табло, а е от 2.0 ТС 8кл - беше заради уредите за налягане и температура на маслото, които оригинално липсват на таблото на 1.7 ТС.
            Сега се чудя какво да предприема.
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
              Здравей, колега!
              Виноват!!! Признавам си без бой.
              В събота смених платката и по нея всичко изглежда ОК, но се появи друг проблем, който вече не знам от какво е.
              При подаване на контакт уреда за налягане на маслото заковава в средата и не помръдва, независимо от оборотите на двигателя, а уреда за температура на маслото седи на 100гр по Целзий, независимо от реалната температура. Всички др уреди по таблото работят.
              А иначе цялата гимнастика с това табло - което не е моето оригинално табло, а е от 2.0 ТС 8кл - беше заради уредите за налягане и температура на маслото, които оригинално липсват на таблото на 1.7 ТС.
              Сега се чудя какво да предприема.
              Tя тая платка не е ли само за скоростомера?
              Мери ли съпротивлението на датчика?
              Video meliora proboque deteriora sequor.

              Comment


              • #8
                и аз си мисля че е за там. отделно тия резистори не трябва да греят. сигурно интегралата е опукана.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                  Tя тая платка не е ли само за скоростомера?
                  Мери ли съпротивлението на датчика?
                  Да, предполагам, че платката е само за скоростомера.
                  Незнам дали в самото табло няма някаква друга "драма", защото принципно не виждам, при нормално работещо табло, от какво може този резистор толкова да почернее. Вероятно някъде нещо дава на късо и това да рефлектира сега в/у въпросните индикатори за маслото. Датчиците дори и да дават грешни показания, показанията на уредите все ще трябва да се променят с промяната на температурата и налягането на маслото в процеса на работа на двигателя. А при мен, стрелките на тези два уреда заковават в едно положение и не мърдат...
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Аз изгорих 2 такива платки и един датчик за скоростта докато разбера ,че има пробив в изолацията на кабела за сигнала между таблото и датчика и дава на къси към масата на купето
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Абе смятам и аз да прозвъня всички кабели, които влизат в инструмент-панела, но като гледам какъв студ хвана, не знам кога ще стане това.
                      Ще чакам някой слънчев ден...
                      И без това 155-цата зимно време не се кара
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #12
                        Щом и двата уреда ти дават една и съща простотия, значи някъде е окъсило. В твоя случай си прегледай масите за таблото, защото може без тях от някъде да идват произволни смущения и от това да е опукала интегралната схема на километража.
                        Изобщо порови се много внимателно!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          До колкото си спомням, към таблото влизат два кабела - единият е "+", а другият е "-". От там насетне, вътре по платките кое къде върви вече не ми е ясно.
                          Смятам да проверя всички букси, които влизат в таблото дали не окъсяват към шасито и ако всичко се окаже ОК, тогава вече ще мисля някакво друго табло да си взема, че едва ли ще мога да разбера къде вече окъсява настоящото табло.
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Ако говорим за буксата за километража( отзад на таблото),то в нея влизат 2 кабела. Един + , който захранва датчика и един сигнал ,който датчикът връща към таблото,а третият кабел,който влиза в датчика(долу на кутията) е директен минус (който не знам откъде идва,но не е от таблото)
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              ако датчика е датчик на хол има :
                              -захранване
                              -маса
                              -сигнал

                              ако е индуктивен има
                              -маса
                              -сигнал
                              -ширмовка евентуално

                              тази платка би трябвало да е преобразовател честота-напрежение.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X